مصاحبه آرشیو خبر ها
موراتا ، در یووه بمان

موراتا ، در یووه بمان

آلواریتو دو فصل اخیر را در تورین گذرانده، اما رئال مادرید می تواند او را با 30 میلیون یورو برگرداند.امرسون بازیکن برزیلی یوونتوسی برای هر دو تیم رئال مادرید و یوونتوس بازی کرده است، به آلوارو موراتا هشدار داده است که قبل از ترک یوونتوس و بازگشت به مادرید بیشتر فکر کند.

 

امرسون در گفت و گو با توتواسپورت گفت:

 

به موراتا می گویم که قبل از ترک یوونتوس و بازگشت به مادرید دوباره فکر کند. رئال مادرید تیمی است که هر تیمی رویایش را دارد، من این رویا را زندگی کرده ام، پس محیطش را می شناسم و می دانم آنجا بازی کردن در آنجا چقدر سخت است.

 

 

امرسون قبلا هم مشابه این حرف ها را زده است ، پارسال ، وقتی پوگبا به رئال لینک شده بود ، به او هشدار داد و گفت اگر زمان به عقب برگردد ، یوونتوس را ترک نمی کنم.

 

آنجا از لحاظ ذهنیت با ایتالیا خیلی متفاوت بود و در ماه های اول این موضوع من را دچار مشکل کرد. به همین خاطر به موراتا می گویم که دوباره فکر کند و با دقت وضعیت را بررسی کند. رئال مادرید باشگاه سطح بالایی است، اما یووه بازیکنانش را در آرامش نگه می دارد و جو پیرامون باشگاه طوری است که از بازیکنانش حمایت می کند. در مادرید اگر در یک و یا دو بازی گل نزنید، به نظر بی اهمیت می آیید و یک سری برچسب های بی معنی دیگر. موراتا این اهمیت و توجهی که در یوونتوس دارد را در رئال دریافت نخواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: